Wat er mis was met het oostelijk havengebied weet ik niet maar de Uitmarkt is weer terug in het centrum. En met de Hermitage als steunpunt schuift de markt op in onze richting. Natuurlijk lopen we een rondje langs de podia en stands, maar leuker is het om een groot deel van de 500.000 bezoekers langs ons huis te zien sjokken. We installeren ons met krant, boek, pelpinda's en wijn op de stoep en van lezen komt helemaal niks.