Eric en ik vinden het belachelijk dat we ons niet kunnen inschrijven voor de LadiesRun. Hoe zouden de reacties zijn als de Dam tot Damloop dit jaar alleen voor mannen wordt gehouden? Maar we laten deze sexe-discriminatie over ons heen gaan en Lillian verschijnt gewoon zonder ons aan de start in het Olympisch Stadion. Tien kilometer in 00.57.48. Belooft dat een nieuw pee-erretje bij Damloop?