
Eindelijk gaat de schop in de Utrechtsestraat. Weliswaar een half jaar later dan gepland, maar dat kan er ook nog wel bij. Onze knieën staan toch al uit het lood door het jarenlang scheef lopen op die smalle stoepen. De werkzaamheden worden in delen uitgevoerd. Per stoeptegel denk ik, want pas eind van de volgende zomer is onze winkelstraat weer op orde.