
De schroeffase is nog steeds niet afgerond. We zijn nu zo'n 3/4 opgeschoten. Nog anderhalve dag met twee man bouten en moeren aandraaien en dan zitten er zo'n 2000 schroeven in de romp die de platen weer bij elkaar houden. Maar we kunnen niet wachten met fase 4. De stuurboordkant staat al in een dikke laag bitumen. De werkploeg, deze keer bestaande uit Luc, Ainsley en Jan Willem, zet dit weekend de kwast op de bovenkant van de romp, de helft daarvan staat nu weer fris in de herkenbare Oeverloos kleur. Ik heb de fles wijn die ik heb verwed als de boot op Koninginnedag niet vaart al klaar staan, maar veel later zal het toch echt niet hoeven worden hoop ik.