woensdag, september 24, 2008

Niet doen

Een goeie recensie en een mooie cover-foto halen me vaak genoeg over tot het downloaden van een nieuwe CD. Meestal krijg ik daar geen spijt van. Spijt heb ik wel van m'n laatste aanwinst.
In films is de zachte en wat zware stem van Scarlett Johansson vaak helemaal goed. Die zal toch vast wel lekker kunnen zingen. Als je dan ook nog leest dat David Bowie in het achtergrondkoortje zit kan er weinig mis gaan zou je denken. Ik raak helemaal overtuigd bij als de recensent schrijft dat Scarlett's stem op de CD zo klinkt als die van Niko (Velvet Underground).
Anywhere I lay my head staat nu op m'n I-pod. Ik weet niet voor hoelang nog. Scarlett klinkt als een vent en geen enkel nummer is direct lekker.