Galeries hebben voor veel mensen een hoge drempel. Ik ben er nu wel aan gewend en stap overal binnen, maar soms voelt het nog steeds ongemakkelijk, vooral als de verantwoord kunstzinnige galeriehouder geen woord zegt als je de deur open doet. En eenmaal binnen ben je vaak snel uitgekeken, want meestal hangt er maar weinig.Voor iedereen met galerie-angst maar met kooplust raad ik dit weekend een bezoek aan Loods 6 aan. Op deze mooie plek op KNSM eiland brengen vier gerenommeerde galeries hun aanbod op een relaxte manier bij elkaar. Je loopt er makkelijk naar binnen en er hangt zeker weer veel moois. Helaas zijn wij dit weekend niet in town, dus ik hoef niet bang te zijn voor onvoorziene uitgaven. Als je gaat, laat dan je creditcard thuis als je niet sterk in je schoenen staat en je saldo van de creditcrisis te leiden heeft.
In de Hal wordt gehouden van 27-9 tot 5-10 in hetzelfde blok als Sissy Boy en Pol's Potten.