Voor onze mini Sony beeldbuis juicht hij met rode vlag met maan en ster voor Turkije. Totdat de Turken achter komen te staan. Hij wisselt snel voor het Duitsland shirt en klapt vrolijk verder voor onze oosterburen. Max is een winner!
woensdag, juni 25, 2008
Te dure shirts
Voor onze mini Sony beeldbuis juicht hij met rode vlag met maan en ster voor Turkije. Totdat de Turken achter komen te staan. Hij wisselt snel voor het Duitsland shirt en klapt vrolijk verder voor onze oosterburen. Max is een winner!