Ma wordt 70 vandaag. Ze wil het eigenlijk niet vieren maar doet het gelukkig toch. In het huis van Edith en Carl en met professionele catering en bediening. Da's goed geregeld dus. Het grote huis is bomvol gasten. Mooi om te zien hoeveel prettige mensen om ma heen hangen. Gelukkig heb ik al een paar wijntjes op als er onverwacht een beroep op me gedaan wordt voor een speech.