Tot 13 maart weer weinig updates op dit blog. Vandaag vertrek ik naar de BVI en vlieg drie dagen later door naar Sint Maarten. Lillian vliegt dinsdag rechtstreeks, samen met Kim, dus die zie ik weer snel. Best bijzonder dat zij er dit jaar tijdens mijn 14e Heineken Regatta bij is. Lillian werkt die week ook voor ATP. Max z'n leven in Amsterdam gaat gewoon lekker door, zijn oma en opa zijn hier in huis en zijn druk met hem in de weer om hem naar school, voetbal, schaatsen en vriendinnetjes te brengen!