Veel zon, nog meer wind en een recordaantal boten. Dus ruige starts met heftige aanvaringen en veel extra werk. Voor het eerst met Lillian in de ATP crew, die een waardige opvolger is voor Loes, die 12 jaar lang de coördinerende taak aan de marifoon had. Gaaf om Lil nu in het team te hebben. Juist op de drukste stressmomenten is ze super kalm en vriendelijk. Niemand van de klanten maakt het dan wat uit als ze op de marifoon te horen krijgen dat ze een half uurtje op een watertaxi moeten wachten of dat een bootreparatie wat langer gaat duren. Kim en John zijn er dit jaar ook weer bij. Dat maakt het extra gaaf, de sfeer is zoals tijdens de eerste reeks regatta's terwijl iedereen weet dat het toch heel anders is nu. Gaaf dat dat kan.
Na 13 dagen zon landen we in windkracht 9 op Schiphol en heb ik erg veel zin om me weer door Max genadeloos in te laten maken bij een partijtje voetbal in de keuken. Home sweet home.