
Terwijl de files naar Zandvoort tot recordlengtes oplopen regent het hier 30 uur non-stop en dat maakt de sfeer in dit troosteloze land er natuurlijk niet beter op. Kroatië is heeft naast smerig eten en onvriendelijke locals toch nog iets goeds te bieden, en dat zijn een paar gave vissresdorpjes op eilanden waar nauwelijks auto's rijden en waar loungetenten en design-restaurants nog niet zijn neergestreken. Als na 3 dagen grijs weer de zon doorbreekt ziet het land er toch een stuk minder treurig uit. Geef ik dit Kroatië nog een kans?
