donderdag, mei 28, 2009

Off Again

Nee, dit is niet de vlag van Nederland. Helaas. Ik vlieg zo naar Kroatiƫ voor m'n volgende zeil-regatta. Wel met een leuke groep gelukkig. Tien dagen offline. Wish me luck.