zaterdag, mei 09, 2009

The only way is up

De usb kabel van Hans z'n fototoestel ligt nog in Brazilë, vandaar de wat anonieme foto. Belangrijker is dat Hans zelf in town is, na 5 jaar onafgebroken in Buzios. Het lijkt een eeuw geleden dat ik bij de opening van Quint'Azul was. Het gave hotel met 12 mooie kamers leek een gouden toekomst tegemoet te gaan toen we daar bij het zwembad de champagne open trokken. Maar alles liep anders. En nu zit Hans hier bij ons standaard borrelgarnituur, de eeuwige bak pelpinda's, alsof hij nooit is weggeweest. Wonderlijk dat je zo snel de draad weer oppakt. En maf dat er iemand is voor wie Lillian nog helemaal nieuw is.
Jan Willem en Ainsley schuiven aan bij de borrel en we kletsen verder bij stamrestaurant Vooges. Wat een verhalen allemaal! Het is duidelijk dat tv-programma Het Roer Om een gouden opportunity heeft gemist voor een zinderende reeks. Maar Hans blijft doorgaan en na zo'n dal is up de only way.