
Met Max z'n voetbalschema is al met gemak een apart blog te vullen, maar ik beperk me tot de hoogtepunten. Als enige leerling van groep 5 is Maxie geselecteerd voor het schoolteam van de ASVO. De rest van de spelers is minstens een jaar ouder. Het is een groot toernooi, dat al een paar weken aan de gang is. Vandaag winnen ze weer en het winnende doelpunt is van topscorer Max. Na thuiskomst meldt hij dat het hem het beste lijkt om als prof te beginnen bij FC Volendam, dan stroomt hij daarna wel door naar Ajax.
Wordt vervolgd dus...