woensdag, oktober 01, 2008

Tolk in Alicante

Van Palma vliegt Lillian naar Amsterdam en ik naar Alicante, waar ATP een klusje voor me heeft. Volgende week start hier de Volvo Ocean Race en ATP heeft op het haventerrein een grote De Boer tent van twee verdiepingen waarin drie teams hun basis hebben, De Ieren, de Russen en de Nederlanders van Team Delta Lloyd. Het is een last-minute project met dito organisatie. Genoeg te doen dus. Van het ATP team ben ik de enige die een beetje Spaans begrijpt. Tolk spelen wordt mijn hoofdtaak. Onvoorstelbaar dat nog steeds zo weinig Spanjolen het Engels machtig zijn.