Ali en Henk hebben overnacht in een hotel aan de haven, met zicht op de Felice. Vandaag een mooie kans om een zeilende foto van onze boot te maken als Max de Felice de haven uit stuurt en z'n oma en opa op de zeepier staan om ons uit te zwaaien. Duinkerken is next port of call.
