donderdag, april 10, 2008

Terrasseizoen geopend

De discussie over wel of geen toestemming voor terrasverwarming kan voorlopig even in de koelkast. Een laat voorjaar, maar nu toch echt warm genoeg voor ochtendkoffie op de stoep.