Net uit, de nieuwe CD van Moby. Verwacht bij Last Night niet weg te kunnen doezelen zoals bij zijn laatste CD's. Deze plaat gaat weer terug naar het dance-genre van zijn eerdere werk. Swingende nummers dus. Even wennen maar Last Night is erg lekker als je 'm een paar keer hebt gehoord. Gewoon je i-pod een tandje harder zetten en vergeten dat je tegen de vijftig begint te lopen.