(door L.) Vandaag is het 1 april, opletten dus voor serieuze grappen! Met een kereltje van 7 al helemaal.Wat een grap lijkt maar niet is is dat ik vanochtend zowel Sjors, Max (jeugdloop)en mijzelf weer heb ingeschreven voor de Dam tot Damloop op 21 september. Vandaag is de start voor inschrijving en wat zie ik, er zijn al 20.000! mensen mij voor geweest! Opschieten dus voor wie dit nog wil doen want bij 30.000 inschrijvingen stopt het echt!
Wat ook een grap lijkt is dat ik vanavond naar de Maffe Marathon avond ben geweest van de Bijenkorf. Een soort dwaze dagen-opwarmavond speciaal voor BY-cardhouders. Ik moet zeggen, perfecte avond om op je gemak de koopjes in te slaan. Genoeg aanbod, vriendelijk personeel, live muziek, hapje, drankje....Na 3 uur heerlijk op m'n gemak shoppen ben ik weer op mijn fietsje huiswaarts gereden. Dit soort dingen ga ik dus doen als Sjors weg is!
Een uiting van gemis....Sjors, kom maar weer gauw thuis.