zaterdag, april 26, 2008

Fotoboot

De Y-toren wedstrijden zijn de seizoensopener voor IJsselmeerzeilers. We zijn er dit keer bij als fotoboot. Met de Felice vaar ik dwars door het wedstrijdveld, de Zilt vlag in top als legitimatie, terwijl Lillian en Ruud een paar gigabites aan fotokaartjes vol schieten. Soms zitten we zo midden in de actie dat je met Ruud's telelens de stiksels in een zeil kan tellen. Het resultaat van deze steeds professioneler wordende amateurs zie je in de volgende Zilt.