vrijdag, maart 28, 2008

Met Solex door DAF-stad


(Door L.) Drie dagen zonder Max en Sjors op pad voor Lundbeck. Dit keer in ons eigen kikkerlandje, Leende bij Eindhoven. Leerzame dagen met daarbij 5 nieuwe medewerkers en een vol programma. Het sociale stuk ontbrak zeker niet; met z'n allen op de Solex, met jas en potje, door DAF-stad naar het dito museum! In het museum ben ik toch het meest onder de indruk van de DAF 33 en 66, schaamte herinneringen uit mijn jeugd komen naar boven. Toch, als ik ze nu zo zie staan zou ik graag zo'n "DAFje met "pientere pokie" willen hebben. Zeker als bij thuiskomst Sjors vertelt dat zo'n DAFje zijn eerste auto was! Een nieuwe openbaring.