Dat Zilt soms meer dan een volledige werkweek kost is geen punt. Dat het nog niks opbrengt maakt me ook niet uit. We zijn Zilt begonnen uit onze passie voor zeilen en omdat het heerlijk is om zoiets met een stel gave mensen op te zetten. Wat me de laatste tijd echter niet lekker zit is dat ik door Zilt m'n gevoel van vrijheid aan het kwijt raken ben. Voor heel 2008 stond de agenda vol met Zilt zaken en er bleef nauwelijks ruimte over voor andere dingen. Dat wil ik niet laten gebeuren.Ik ben daarom erg blij met de beslissing die we deze week hebben genomen: vanaf komend nummer verschijnt Zilt niet meer 2-wekelijks maar komen we eens per maand uit.
Heerlijk! Zo blijft werken aan Zilt 100% leuk en terwijl ik de laatste hand leg aan nummer 23 boekt Lillian op vliegwinkel.nl ons voorjaarstripje naar New York. Zo moet het zijn.