zondag, januari 20, 2008

Rouge

Na een sportprestatie mag je jezelf belonen. Dus als Wim & Stan bellen of we meegaan naar de Happy Hour in de Rouge is een oppas zo geregeld. Lang niet meer geweest, maar de sfeer in de trutterige homokroeg is als vanouds en de tap loopt nog even soepel als jaren geleden. (lange vent in midden is Jos, studiegenoot uit Breda)