Cor en Luc zijn normaal gesproken de oliebollenbakkers hier. Ze zijn helaas alweer in Nederland en we willen Nico en Kristien niet teleurstellen dus zet Lillian wat onzeker een pan olie op het vuur. Ze heeft het nog niet eerder gedaan en aan mij heeft ze niks. De keer dat ik het met Ellen probeerde moest de olie integraal met het deeg worden afgevoerd, toen is er geen één bal gelukt.Koopmans werkt dit keer wel. Perfecte bollen komen er uit de pan, goed voor een stevige basis voor een avond met weer veel wijn. En natuurlijk om 24.00 uur de champagne van de gemeente op het plein. Voor alle bloglezers een gezond en mooi 2008 gewenst!