zondag, december 30, 2007

Blanco beginnen

In 2005 verprutste ik hier een doek van 1.20 bij 1 meter. Zonde, dus het sombere ding heeft toch nog een plek in de woonkamer gekregen. Elke keer als ik het zie erger ik me er weer aan. Toch sportief van de mede-eigenaren van ons huis dat ze er nooit iets van gezegd hebben. Maar vandaag gaat er een laag wit over die donkere kleuren. Max maakt er in no-time een leeg doek van en ik kan gaan bedenken wat er nu op kan komen.