zaterdag, januari 05, 2008

Monumentaal

Gisterenavond laat teruggekomen van Mallorca en direct weer door met project Hilversum. De overdracht op 1 februari komt snel dichterbij en de zolder staat nog bomvol dozen en spullen die op Marktplaats verkocht moeten worden. We combineren een nieuwjaarsbezoek aan Barneveld met het afleveren van een lading archiefdozen bij Edith en Carl. In hun mega grote huis krijgen we eigen kamertje dat we voor langetermijnopslag mogen gebruiken. Super lief. Enige nadeel is dat de kamer in de nok van het huis zit. Goed voor de conditie, zo'n monumentaal trappenhuis!