zondag, januari 13, 2008

Laatste keer?

Elk jaar is de nieuwjaarsreceptie van onze zeilvereniging op de radarboot Kapitein Kok. Best leuk om door de Amsterdamse haven te varen, maar wat ons betreft kiezen ze volgend jaar eens een andere locatie.