zaterdag, december 15, 2007

Winterstop

De laatste wedstrijd voor de winterstop moet het team van Max nog een nederlaag van 10-0 incasseren. Tegen de kampioen van de competitie kunnen ze weinig meer dan achterom kijken hoe bal na bal in het net verdwijnt. Best sneu, maar uiteindelijk mogen ze blij zijn met een derde plaats in het klassement. Na de winter verwachten we een omslagpunt voor het rood-gele team, dan wordt Max aanvoerder van F9.