donderdag, december 06, 2007

Niet naadloos

Na 12 jaar Compuserve stap ik over naar XS4all. De duurste provider van Nederland, dus dat moet goed gaan.
We hebben echter al drie dagen no XS at all. Telefoon en internet zijn afgesloten terwijl de nieuwe lijn pas woensdag wordt opgeleverd. Naadloos gaat die overstap dus zeker niet. De paar minuten dat we online kunnen komen via het netwerk van Cafe de Magere Brug bewaren we voor mailen en werk. Even geen dagelijkse updates meer.