zaterdag, december 08, 2007

Juweel

Drie dagen is het onafgebroken waardeloos beestenweer en al drie dagen zijn we off-line door die provider-wissel. Genoeg reden om mezelf eens te verwennen. Ik weet welke camera het moet gaan worden. Maanden lang spit ik al foto-magazines door met camerabeschrijvingen, productentesten en vergelijkingstabellen. Steeds kom ik weer uit bij de Olympus 510. Een juweel. Best waard om even voor door de regen te fietsen.
Met dit nieuwe speeltje in huis mag het wat mij betreft nog wel even slecht weer blijven.