Het is een mooie stad, dat zeker. Vooral de oude gebouwen vallen op, vaak een paar honderd jaar ouder dan het alleroudste bouwsel in Amsterdam. Wat betreft winkels en horeca vinden we de stad niet heel bijzonder. Op vrijdagavond is in alle restaurants nog volop plaats en we vinden het erg rustig op straat. Zal wel aan het weer liggen. In de oer ouderwetse kroeg De Poshoorn is het wel gezellig en druk, en de schaal met bitterballen verbroedert.
vrijdag, november 09, 2007
Anders
Het is een mooie stad, dat zeker. Vooral de oude gebouwen vallen op, vaak een paar honderd jaar ouder dan het alleroudste bouwsel in Amsterdam. Wat betreft winkels en horeca vinden we de stad niet heel bijzonder. Op vrijdagavond is in alle restaurants nog volop plaats en we vinden het erg rustig op straat. Zal wel aan het weer liggen. In de oer ouderwetse kroeg De Poshoorn is het wel gezellig en druk, en de schaal met bitterballen verbroedert.