woensdag, oktober 31, 2007

46

Weer een mooi jaar aan m'n leven geplakt, dat voelt altijd goed. Maar ik ben snipverkouden en zeg m'n afspraken af. Lekker thuis in joggingbroek en geitenwollen sokken is misschien niet ieders idee van een uitbundige verjaardag. Ik vind het heerlijk, zet gewoon de verwarming een graadje hoger en neem alle tijd om lekker te bladeren in m'n mooie kado. Bij Nicole en Irene zag ik ooit het prachtige dikke boek over het leven van de Amerikaanse fotografe Annie Leibovitz, 'A Photographer's Live'. Echt een bijzonder boek, niet alleen door het formaat. Leibovitz leeft geen standaard leven en haar foto's vertellen dat beter dan tekst.