Ik vermoed geen kwade opzet in de uitnodiging van aannemer Miquel om in zijn olivar (buitenhuisje in de bergen) een paella te komen eten, maar feit is wel dat we daar zijn geweldige buitenkeuken te zien krijgen. Zoiets zou natuurlijk prima passen bij ons onder de veranda...
De paella-sessie bij Miquel loopt uit op een heftig theedoekengevecht. Wanneer bij ons in zo'n keuken de theedoeken in het rond zwiepen lijkt een kwestie van tijd.