De straat mist de doorstroom van publiek al veel te lang. Inmiddels staan er 8 zaken leeg. En dat terwijl het juist hier allemaal leek te gaan gebeuren een paar jaar geleden. De lege panden komen misschien deels door de crisis, maar zonder gemeentelijk wanbeleid zou het er hier zeker minder slecht uitzien.
Gelukkig zijn er nog ondernemers met lef. In het pand van reisburo CrossAir zit sinds kort een juice- en chocoalde-bar. Of Lite/Dark het gaat redden zal ook afhangen van wat er verder in de Utrechtsestraat gebeurt. Nu heeft de strakke bar nog een dichtgetimmerd pand als buurman. Dat helpt niet.
