De Oeverloos heeft het veld al moeten ruimen, en die zal de hele zomer niet op z'n vaste stek kunnen liggen. De brugrenovatie wordt groot aangepakt en duurt tot oktober! Klagen doen we niet, want die LED lampen hadden er natuurlijk al veel eerder op gemoeten en het houtwerk staat er inderdaad droevig bij. Gewoon even doorbijten en veel weg gaan deze zomer...
woensdag, mei 12, 2010
Niet leuk
De Oeverloos heeft het veld al moeten ruimen, en die zal de hele zomer niet op z'n vaste stek kunnen liggen. De brugrenovatie wordt groot aangepakt en duurt tot oktober! Klagen doen we niet, want die LED lampen hadden er natuurlijk al veel eerder op gemoeten en het houtwerk staat er inderdaad droevig bij. Gewoon even doorbijten en veel weg gaan deze zomer...