De mooie herinneringen zijn die aan onze gezamenlijke klassieke ontdekkingen en de bezoeken van Max bij Ingrid. Ik ben het hoor "Max!", galmde hij altijd door de brievenbus als hij ging buurten, net zo lang tot ze de deur open deed!
Intussen zijn we allebei weer erg happy! Wij hier aan de Amstel en Ingrid met Jan in Duitsland. Als Ingrid Sjors ontmoet en Max na een lange tijd weer omhelst krijgt ze tranen van geluk: Wat een prachtige mannen...