zondag, augustus 09, 2009

Bemanningswissel

Na 5 weken op de boot willen we niets liever dan doorvaren. Het bootleven past ons perfect. De forse afstanden die we deze trip gevaren hebben maken het verlangen naar een langere reis alleen maar groter. Concrete plannen voor volgend jaar zijn er niet maar we besluiten wel om deze winter de inmiddels 13 jaar oude boot een grote refit te geven.
Met een lange to-do-list en een bestellijst voor nieuwe apparatuur, koelkast, accu's, dynamo, kraan, reddinsgvlot, computer en verstaging stappen we vandaag met tegenzin van de boot. Edith, Carl en Felice nemen de Felice in Middelburg over. Hun vakantie begint met prachtig weer en wij zetten onderweg naar Amsterdam de raampjes van de snelle Audi open om het winderige zeilgevoel zo lang mogelijk vast te houden.