
Natuurlijk maakt de uitbater en een treurig groepje stamgasten er een drama van, maar verder zullen er weinig mensen mee zitten dat Café Unique op het Rembrandtsplein tegen de vlakte gaat. Toegegeven, de plek is uniek, zo midden op het plein, maar dat is ook gelijk het probleem. Die rommelige bebouwing staat een lekker pleingevoel in de weg. Na het weekend is van deze keet niks meer over, de slopers hebben m'n zegen. Fuera!