dinsdag, mei 12, 2009

Juice & Go

Piepklein, maar iets nieuws in de Utrechtsestraat blijft niet onvermeld op dit Blog. Juice & Go zit tussen Kuyt en de hoek met de Prinsengracht. Maar liefst 25 verschillende sapjes staan er op het schoolbord. Alles vers natuurlijk. Moedig om zo'n zaakje te beginnen. Met een oppervlak van een paar vierkante meter is er behalve de vensterbank geen ruimte om binnen je vitamineshot toe te dienen. Voor de vriendelijke sapperster hoop ik dat de TO GO cultuur in Nederland al op het niveau is om haar zaak draaiende te kunnen houden.