woensdag, april 29, 2009

Steil 2

M'n zus wil het zelf zien: is die herfstwandeling met ma vorig jaar echt zo steil geweest of is dat allemaal wat overdreven. Dus op naar Deia, via de lage route, die dus allesbehalve laag is. Met treintje van 9 langs de afgronden. Max voorop, Felice in zijn kielzog, en dan Anne, Marcel, Toon, Edith, Carl, Lil en ik. Geen piece of cake gelukkig, dus niks overdrevens aan om ma weerderom tot held te benoemen, al is ze er nu niet bij en lopen we de route een uur sneller dan toen. Beloning in Cala Deia super romantico gelegen restaurantje doet alle hoogtevrees weer verdwijnen.