
Ik rol van boot naar boot. Nu vijf dagen met Lil en Maxie op de Felice, met idioot mooi paasweer. Grote verrassing van dit eerste NL zeilweekend is dat Max het zeilen helemaal te pakken lijkt te hebben. Onze relaxte houding als hij vorig jaar liever voetbalde dan zeilde lijkt z'n vruchten af te werpen. Max is nu continue in de weer met lijnen, zeilen, vlaggen en z'n zeilersmes. Na de winter moeten alle vallen en schoten opnieuw worden ingeschoren en Max weet wonderlijk goed hoe alles moet komen te zitten. Zelfs de paalsteek doet hij na onze winterslaap nog zonder foute lus.