zondag, juli 13, 2008

Eindelijk Zout

Na een week lange intensieve zeilpakkentest op onze vaderlandse binnenwateren vandaag eindelijk in t-shirt op zout water. Geweldig, die verre heldere horizon. Dit is het vrije zeilgevoel waar we het voor doen. We glijden aan de wind naar Oostende. Lillian stuurt en navigeert. Met 8 knoop snelheid halen we dik tien boten in en helemaal nobody komt ons voorbij. Jippie, de Felice doet het nog als vanouds.