woensdag, juni 04, 2008

Spaanse invasie!

(Door L) Eindelijk. Lang op moeten wachten maar dan toch, Nico is in town! Alsof er niets veranderd is zo zegt hij zelf, geweldig toch? Het zijn maar 4 daagjes Nederland met natuurlijk een avondje Oeverloos want dat mag niet ontbreken. Met wat haperingen van onze "trouwe ouwe" dan toch de oever bereikt, een plasstop ingelast om daarna door te lopen naar onze snelle "nep" Tai!
Gezellig bijpraten zonder te letten op "gasten" of deep cleaning, ontbijt sessies, dubble check of black sunday! Vaker doen Nico!
Jammer dat Sjors er niet was. Die moet zich vermaken met 35 mannen op de Turkse wateren.