dinsdag, juni 10, 2008

In de put

Deze artistiek verantwoord gecomponeerde foto zat bij een mail van Cor uit Mallorca. Het lukt dit jaar wederom niet om de aannemer eens uit het huis te houden. Dit seizoen staan geen grote ingrepen gepland maar de waterput onder de casa heeft toch dringend aandacht nodig. Het gereserveerde geld voor een nieuwe keuken verdwijnt nu dus onder de grond. Om voor altijd verlost te zijn van het optrekkend vocht uit de mega grote put wordt de oorzaak van de eeuwige schimmel op muren in de hal aangepakt. De licht claustrofobische Cor zal zijn opzichterswerk waarschijnlijk gewoon bovengronds uitvoeren.
We wachten nu al 12 jaar met de verbouwing van de keuken. Als we nog langer wachten wordt het misschien vanzelf weer mode om een aanrechtblad op 60 cm hoogte te hebben, waardoor we ineens trendsetter zullen zijn.