zaterdag, juni 14, 2008
Graffiti
Door m'n nieuwe speigelreflexcamera is fotograferen veel leuker geworden. Ik heb de Olympus vaak bij me. Vooral voor Zilt natuurlijk, het is een lekker idee dat dan zo'n 15.000 mensen je foto zullen zien. In de stad schiet ik ook regelmatig een kaartje vol. M'n graffiti foto's van de hal van het Post CS gebouw, waar ook Club 11 zit, zijn precies geworden wat ik wilde. Geschikt materiaal voor een grote afdruk. Op naar Kleurgamma dus, voor een print op aluminium met een plexiglas plaat ervoor. Het wordt een strak geheel, en met 1,00 x 1,33 meter komt de foto geweldig uit. Zoals een beetje fotograaf betaamt maak ik ze in beperkte oplage. Eentje gaat naar het mooie maar nog steeds wat kale appartement van Eric in de Silodam, de andere hangt bij Edith en Carl, als heftig tegenwicht voor een hertegewei.