zaterdag, juni 07, 2008

Friends

Voor de 1 week durende Friends Regatta was ik 10 dagen in Turkije. Leuke regatta in een prachtig land met de vriendelijkste mensen van Europa. Hoofddoek of niet, het lijkt me een aanwinst voor de EU. Tijdens deze week heb ik verantwoordelijker werk dan op mijn andere zeiltrips. Ik doe de wedstrijdleiding in m'n eentje. Best lastig af en toe. Veel lastiger is het om 10 dagen zonder Lil en Max te zijn. Na een week kan me het geen bal meer schelen hoe mooi de baaitjes zijn waarin we s'avonds liggen. Het aftellen voor het startschot van de races gaat dan samen met het aftellen voor de retourtrip naar Amsterdam.