
Op Schiphol trekken we direct de teenslippers aan: het blijkt al 10 dagen zomer te zijn in Amsterdam. Als de tassen in ons halletje staan stappen we direct aan boord van de Oeverloos. Dat we nog niks in huis hebben maakt niet uit, Cor en Luc zorgen voor de catering. Het wordt een zwoele middag tussen de weilanden op de Amstel, met een volle coolbox en toastjes waarop Luc de skyline van New York en Boston namaakt. De nazit op onze gloeiende bakplaat voor het huis is minstens zo gezellig. Het eindigt met de laatste ronde bij Café de Magere Brug, waar het terras tot het einde van de verruimde openingstijd overvol blijft. Hoezo jetlag? Dit is te leuk thuis komen zo.