maandag, mei 26, 2008

Je eigen stek in New York

Niet als toerist naar New York maar er een tijdje echt wonen; wie wil dat nou niet. Pak nu de kans om een paar maanden in het appartement van Ainsley op Manhattan te trekken. Ainsley zoekt vanaf eind juni een tijdelijke huurder voor zijn volledig ingerichte stulp in het bruine gebouw op de bovenste foto.
Het 3-kamerappartement ligt in het steeds hipper worden Harlem. De buurt is safe en gezellig, heel anders dan 20 jaar geleden. Lopend ben je in een paar minuten in Central Park. En precies voor de deur is een subway station van de Express Line, die je in recordtijd op Times Square brengt. Wij hebben een toptijd gehad op die prettige plek. Wil je er wat langer zitten of ken je iemand die zich even een New Yorker wil voelen, neem dan contact op met Jan Willem of Ainsley op 020-6425313.