zondag, april 06, 2008

Atletiekmiddag

(door L.) In Max z'n leven bestaat er maar 1 ding en dat is voetbal; hij praat over voetbal, hij leest over voetbal, hij kijkt voetbal, sinds kort luistert hij voetbal (radio 1 op zondag,) hij zit op voetbal, hij verzamelt voetbalplaatjes, hij draagt het liefst voetbalkleding met bijpassende haarstring!, zo'n beetje iedereen voetbalt met hem, inclusief wijzelf en als je vraagt wat wil je later worden dan is het maar 1 ding, een beroemde voetballer worden! Zeker sinds hij weet hoe het is (ja Nico, van jou natuurlijk!) om als beroemde voetballer door het leven te gaan!
Tijd voor ons, als ouders, om eens zijn horizon op sportief gebied te verbreeeeden, want vroeg of laat staat ons kereltje een grote teleurstelling te wachten (denk ik) en dan is het zwarte gat voor hem wel erg groot.
Vandaag, na ons wekelijkse voetbaluitje, gaan we naar een atletiek-middag, georganiseerd door alle scholen van A'dam in het Olympisch stadion.
5 atletiek-disciplines zijn te beoefenen met als beloning een diploma! Het was geweldig, voor Max en mijzelf en vanaf a.s. woensdag zijn we elke week in het Olympisch stadion te vinden voor onze atletiek-training! (na de voetbaltraining uiteraard!)