Tijd voor ons, als ouders, om eens zijn horizon op sportief gebied te verbreeeeden, want vroeg of laat staat ons kereltje een grote teleurstelling te wachten (denk ik) en dan is het zwarte gat voor hem wel erg groot.
Vandaag, na ons wekelijkse voetbaluitje, gaan we naar een atletiek-middag, georganiseerd door alle scholen van A'dam in het Olympisch stadion.
5 atletiek-disciplines zijn te beoefenen met als beloning een diploma! Het was geweldig, voor Max en mijzelf en vanaf a.s. woensdag zijn we elke week in het Olympisch stadion te vinden voor onze atletiek-training! (na de voetbaltraining uiteraard!)