De sfeer in de winkel is het beste te vergelijken met Dean & DeLuca of Zabar's in New York. En dat terwijl de prijzen best meevallen. Iets duurder dan bij Appie, maar het ziet er allemaal heel gaaf uit en dan moet het ook wel lekker zijn. Je loopt hier echt voor je plezier je mandje vol te gooien. Het enige minpunt is dat deze super leuke winkel niet dichterbij zit. Het pand van Forma in de Utrechtsestraat zou perfect geweest zijn voor een Marqt bij ons in de buurt. Totdat ze hier iets openen fietsen we er graag even voor om.
De wijn, een Chileens Shiraz (Estacion, kost maar 5,95) komt s'avonds al ruimschoots door de ballotage als Cor en Luc aanschuiven voor een wok-creatie met verse Marqt produkten. Jippie, dan kunnen we morgen even terug voor een doosje.
Filmpje